Author Topic: Deutsch, Nederlands; Svenska, Deens, Nynorsk, Bokmål, Suomi, Islenska, Faroese  (Read 1603 times)

Yowbarb

• Administrator
  • Prolific Member
  • Reaching For Survival
Deutsch, Nederlands; Svenska, Deens, Nynorsk, Bokmål, Suomi, Islenska,
« Reply #15 on: February 24, 2014, 06:50:56 AM »
USA vs Suomi miesten jääkiekossa, Suomi voittaa 5-0 Sochi olympialaiset 2014 | MEILLE MENETTÄÄ 0 TAVOITTEET  2:59

USA vs Finland Men's Hockey, Finland wins 5-0 Sochi Olympics 2014 | US LOSES 0 GOALS 2:59  18,015

Video link:   http://youtu.be/ZxitSvgdMWQ

SocratesR

• Guest
Nederlanders/Vlamingen opgelet
« Reply #16 on: July 05, 2014, 11:13:43 AM »
Nou ja, ik wil alleen zeggen dat ik hier actief ben.
Ik ben zelf tweetalig voor Engels en Nederlands maar misschien zijn er mensen die liever een gesprek in 't Nederlands voeren of zo.
Ik zit nog in Den Haag maar ik hoop over hooguit een week te vertrekken naar de Atlas in Marokko [Juli 2014].
Als je Engels leest, zie ook mijn forum [link onder].
Mijn uitgangspunt is eenvoudig: ik bereid me (al jaren) voor op het ergste [zondermeer het einde].
Ik zoek al jaren dus ik verwacht geen reacties, maar je weet 't maar nooit.

Yowbarb

• Administrator
  • Prolific Member
  • Reaching For Survival
http://www.ligaportal.at/international/deutsche-bundesliga/2145-fussball-deutschland-trauert-um-wolfram-wuttke

Deutschland trauert um Wolfram Wuttke Sonntag 1. März 2015, 17,54 UHR MEZ

Fußball-Deutschland trauert um Wolfram Wuttke - Ligaportal.at
...
https://de.wikipedia.org/wiki/Wolfram_Wuttke

Wolfram Wuttke (* 17. November 1961 in Castrop-Rauxel; † 1. März 2015 in Lünen) war ein deutscher Fußballspieler. Als Stürmer und Mittelfeldspieler absolvierte er zwischen 1979 und 1993 insgesamt 299 Spiele in der Bundesliga und erzielte 66 Tore. Zudem spielte er Anfang der 1990er Jahre für Espanyol Barcelona in Spanien.

Seine erfolgreichste Zeit in Deutschland hatte Wuttke 1985 bis 1989 als Spielmacher beim 1. FC Kaiserslautern, bei dem er durch seine Schüsse und Pässe mit dem Außenrist bekannt wurde. Seinen sportlichen Höhepunkt feierte er bei den Olympischen Spielen 1988 in Seoul, als er mit der deutschen Mannschaft die Bronzemedaille gewann.

Yowbarb

• Administrator
  • Prolific Member
  • Reaching For Survival
Re: Nederlanders/Vlamingen opgelet
« Reply #18 on: February 02, 2017, 11:26:59 PM »
Nou ja, ik wil alleen zeggen dat ik hier actief ben.
Ik ben zelf tweetalig voor Engels en Nederlands maar misschien zijn er mensen die liever een gesprek in 't Nederlands voeren of zo.
Ik zit nog in Den Haag maar ik hoop over hooguit een week te vertrekken naar de Atlas in Marokko [Juli 2014].
Als je Engels leest, zie ook mijn forum [link onder].
Mijn uitgangspunt is eenvoudig: ik bereid me (al jaren) voor op het ergste [zondermeer het einde].
Ik zoek al jaren dus ik verwacht geen reacties, maar je weet 't maar nooit.

Bedankt voor uw bericht :)
Thank you for your message. I hope that translated correctly. :)

Socrates

• Global Moderator
  • Prolific Member
  • literally, I've seen the end in a vision; DEADLY!
    • TEOMCROTE
Re: Nederlanders/Vlamingen opgelet
« Reply #19 on: February 03, 2017, 05:10:40 AM »
Als je Engels leest, zie ook mijn forum.
Mijn uitgangspunt is eenvoudig: ik bereid me (al jaren) voor op het ergste [zondermeer het einde van deze generatie (wat niet wil zeggen dat je het niet kunt overleven].
Maart/April 2017 denk ik naar Malaga te vertrekken. Het is onwaarschijnlijk dat ik dan nog terugkom in NL, want ik heb noch geld, noch inkomen, noch een woning.
Ik ga mezelf en de wereld proberen te bewijzen hoe je kunt overleven in het zuidspaanse klimaat met zeer weinig middelen maar met de kennis, ervaring en inzichten die ik de afgelopen jaren verzameld heb.
Er komt een website, want ik wil het documenteren.
survival database
location, civilisation reboot, PERMACULTURE, postcataclysmic soil, Growing Soil 1.01

Surviving the Planet X Tribulation: A Faith-Based Leadership Guide

Surviving the Planet X Tribulation: A Faith-Based Leadership Guide

Premier Limited Edition
Offer Ends July 31, 2016

This uplifting and entertaining guide is written to give you, the reader, confidence and hope through effective leadership techniques and survival community strategies designed for an extended tribulation. Learn more...

Survival Seed Vault

Advertise

Marshall's Motto

Destiny comes to those who listen, and fate finds the rest.

So learn what you can learn, do what you can do, and never give up hope!